By Zoran Knez - http://en.wikipedia.org/wiki/File:Krk_Bridge_Tihi_Kanal.jpg, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11724995

Ennek most kivételesen nincs köze a járványhoz. Horvátországban több állami cég is üzemeltet autópályákat és fizetős útszakaszokat. A két legnagyobb ilyen cég (ARZ és HAC) az év második felében egyesülést tervez. Mivel a híddíjat jelenleg az ARZ szedi, így jogilag a jelenlegi szerződést újra kellene tárgyalni, de ez remek alkalom lenne a hídpénz már régóta vágyott eltörlésére. Az egész történet még attól lehetne szebb, hogy ősz helyett már június 15-től eltörölnék a fizetési kötelezettséget.

Az 1430 méter hosszú, látványos híd Krk-szigetet köti össze a szárazfölddel.

A hidat 1976-ban kezdték el építeni és 1980-ban adták át. Az oda-vissza díjat a szigetre való behajtás előtt a szárazföldön kell megfizetni. Idén a személyautók 36 kunát (kb. 1700 forintot) fizetnek az áthajtásért.

Utólag kiderült, az információ igaz, június 15. óta nem kell fizetni a híd használatáért.